Ik slaap al bijna 20 jaar… dat verleer je niet…

Ik denk dat als je al 20 jaar het zelfde doet je op een gegeven een moment hebt van jemig ik wil gewoon even wat anders. Sommige mensen noemen dat een midlife crisis. Ook al kom ik nu wel heel erg dicht bij de 30, van een MIDlife crisis wil ik nog even niet praten maar goed… Ik denk dat het hele slaap gebeuren gewoon ook even een pauze wilde. Prima… ik pas me wel weer aan… as always… Na een goede 2 weken toch maar eens gaan informeren of er misschien binnenkort weer wat slaapwerkzaamheden hervat konden worden. Aangezien ik zelf ook de beroerdste niet ben heb ik afgesproken dat ik het slapen langzaam op ging bouwen en dus wat minder dagen ging slijten in mijn bed. Hier werd zeer positief tot uitermate extatisch op gereageerd en sindsdien slaapt ondergetekende weer als een spreekwoordelijk roosje. Niet te hard juichen natuurlijk want het gaat pas de laatste 3 dagen weer zoals het hoort maar ik vind het toch een reden voor wat positiviteit. Het feit dat het nu wat drukker wordt op school helpt ook aardig mee… daar wordt een mens behoorlijk slaperig van. Afgelopen woensdag zat ik gewoon van half 3 ‘s middags tot ongeveer 8 uur ‘s avonds in de bibliotheek om even in een stuk een opdracht af te maken. Hoe devoted is dat??!! Ik was wel trots.
 
En raad eens wat ik vanmiddag heb gedaan….
 
Ik ben gewoon gigantisch naar het strand geweest!! Ow dus het is best lekker weer bij jullie?? De zon laat zich best vaak zien?? BIJ ONS KAN JE ZO’N BEETJE ZWEMMEN!!! ( water is wel nog wat fris… maar goed)
 
Sorry das niet lief… maar toch moest er even uit… snappen jullie ook wel.
 
Wat wel een beetje jammer is is dat iedereen hier volgende week ( semana santa… dat is pasen… een hele week lang… feest!!) familie over de vloer krijgt en dat ik gewoon nog tot de 27e moet wachten. Dat is echt nog vet lang… nog 4 weken ofzo. Ik denk dat ik maar wat surrogaat mama’s en pappa’s moet zoeken bij de ouders van mijn vrienden hier.
 
Ik weet eigenlijk niet wat ik verder nog moet schrijven… ik heb de berichtjes gelezen… echt super… ik vind het echt super om wat van het thuisfront te horen dus blijf dat doen please!! Vind het echt cool… doe je me best een plezier mee. Ow en speciaal voor Rick… de sangria ( en de Cava, witte wijn, rode wijn, vodka/ fanta limon, malibu/cola en t bier) zijn echt gigantisch goed te drinken.
 
Un otra vez en welgemeend ADIOS,
 
Stefan

About stefandutch

I am a wannabee writer like everybody else on this website. However, if you like what I write and you would like me to write some more, please feel free to leave comments and all that good stuff...
This entry was posted in Barcelona, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment