Over lucky Ajax ( alweer)… Ice age 2 en semana santa!!

Beste mensen… het is tijd voor een reformatie. Ik bedoel dat hele goede vrijdag- tweede paasdag verhaal is wel leuk maar hallo mensen Jezus is wel uit de dood opgestaan hoor!! Ik vind dat daar op zijn minst een week voor moet worden uitgetrokken om dat te vieren. En ik vind dat niet alleen. Heel Spanje staat achter me in deze.
 
In ieder geval waar ik het dus over heb is de semana santa. De heilige week zeg maar, in die week hoef je niet naar school… jeeej… en kan je dus even lekker relaxen. Wat ik dus ook heb gedaan deze week. Even tussen de drukke schooldagen door helemaal niets is prima uit te houden. De sportscholen zijn bijna allemaal dicht behalve die van mij dus dat is wel relaxed… kan ik ook nog een beetje sporten. Aangezien dat er nauwelijks van is gekomen de laatste twee weken door alle drukte. Is wel weer even lekker. Maar jah doordat ik er echt even een goede pauze van maak deze week is er bijzonder weinig te melden. Maar toch voor de volledigheid even een klein overzichtje.
 
Woensdag was het weer genieten geblazen van een GEWELDIG Ajax. Ik bedoel waarom zou je in hemelsnaam je 85 minuten in het zweet werken als je maar 5 minuten nodig hebt om alle illusies van de tegenstander naar de hemel te helpen?? De Italianen doen het al jaren zo… Dus lucky Ajax?? Ik dacht het niet… wij kunnen dat gewoon. Ok voor zover mijn analyse van de wedstrijd van deze week. Reacties mogen in de vorm van een berichtje. Maartje mocht weer werken woensdag. En dat heeft toch wel iets. Je kan wel zien dat ze op haar plaats is daar… en ik vind dat wel knap aangezien ze er nog maar een paar keer heeft gewerkt. Samen met Floortje heb ik weer even voor de mentale steun geprobeerd te zorgen maar om half 12 hadden we het eigenlijk wel weer gezien. We zater er al sinds 6 uur dus is misschien niet heel gek. Wat trouwens wel erg cool was dat Ymma weer in de basis stond by Ajax. Mijn oud klasgenootje doet het best aardig geloof ik. Ik voel me trots.
 
Gisteren zijn de dames zo vriendelijk geweest om mij te vergezellen naar de bioscoop. Ice Age 2 gezien… echt errug leuk. Bioscopen zijn hier echt best goed te doen… de twee die wij hebben gezien waren allebei gewoon heerlijk nieuw… een stuk goedkoper als in Nederland en ze zijn soms ook niet te beroerd om de film gewoon in het Engels te laten zien. Barcelona heeft best zijn goede kanten.
 
Om de financien een beetje bij te laten komen heb ik maar besloten dit weekend niet te gaan stappen zonder vrijpassen want het gaat echt hard hier…
 
Lieve mensen… de berichten stroom is weer wat gestokt he?? Doe daar eens wat aan anders?? Zou ik leuk vinden…
 
Adios,
 
Stefan

About stefandutch

I am a wannabee writer like everybody else on this website. However, if you like what I write and you would like me to write some more, please feel free to leave comments and all that good stuff...
This entry was posted in Barcelona, Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Over lucky Ajax ( alweer)… Ice age 2 en semana santa!!

  1. Unknown says:

    Hee man, de berichtenstroom vanuit Holland mag teruggelopen zijn, maar ik moet zeggen dat de avonturen die jij beleefd toch ook in omvang en diversiteit gaan slinken. Waar blijven de smeuige verhalen? Of zijn die niet geschikt voor publicatie (dat kan natuurlijk ook). Zo heb ik bijvoorbeeld Ajax gemist en hoopte ik op een volledig wedstrijdverslag van jou, maar ja, dat kan jij natuurlijk niet weten!
     
    Vaya con Dios, in deze heilige week en adios!
     
    Je vader

  2. Annika says:

    Heeey broer!
     
    Ik ben niet zo goed in die reacties, want ik kan niet anders zeggen dat ik het iedere keer weer errug leuk vind om te lezen!! Ben blij dat je blij was met MIJN dvd\’s van de simpsons 😛 heb je van mij, lief he?! ik zie je over 2 weekjes!! ECHT VET VEEL ZIN IN!!
    Heb je trouwens al een plek gevonden waar ik kan bungeejumpen??
     
    Heel veel liefs je grote kleine zus.

  3. niels says:

    wel grappige sPACE
     
     
     
     
    van een onbekende..:P

Leave a comment