Over het weekend… nu al!!

Luister… ik wilde helemaal niet uit!! Het enige wat ik wilde is Maartje steunen in haar eerste babystapjes op de Spaanse arbeidsmarkt. Op drukke dagen is Maartje namelijk uitverkoren om mee te helpen in het Mekka van Barca: Bar Amsterdam. En op de dag van de ongelofelijke GIGANTISCHE afstraffing van PSV ( het deed mij gewoon pijn!!) mocht ze voor het eerst. Dus ik en Kevin daar na Spaans naar toe. Tessa, Lotte, Marco en Vincent waren er ook… super gezellig!! Maar ja zij gingen dus naar het Erasmus feestje in Baja Beach Club. En aangezien de entree gratis was hadden Kevin en ik zoiets van, nou ja dan gaan we toch gewoon mee?? De volgende dag hadden we nog wel les. Maar daar kom ik zo op terug.
 
De avond was echt een succes. Allemaal een klein beetje aangeschoten en sommigen een beetje aangeschotener dan de ander in de foutste club van Barcelona en misschien wel van de wereld. Toen we binnen kwamen was de dansvloer nog leeg. Dus wij… hoe kan het ook anders… in ons eentje op de dansvloer. Tjah aangeschoten he… Onderweg nog een Veldhovenaar opgepikt. Jorre die uit het niets in Bar Amsterdam tegen ons kwam praten. Beetje vreemde kerel wel, maar we hebben verschrikkelijk met hem gelachen. Of was het om hem. Ik weet het niet. Ik had in ieder geval lol, hij ook geloof ik, dus dan is er niks aan het handje. We hebben hem niet gepest ofzo hoor. Eerlijk!!
 
In ieder geval om 3 uur hadden Kevin en ik het wel gehad. Na vier halfnaakte bodybuilders de YMCA te hebben zien dansen en daar alleen maar een of ander manwijf in een jurk voor terug te hebben gekregen vonden wij het tijd om naar huis te gaan. De dames dachten daar anders over. Suprise, suprise. Maar goed de metro gaat pas om 5 uur, de erasmus beurs schitterde in afwezigheid dus een taxi was te duur en een fiets heb ik niet. Dus ik mocht lopen!! Nu wist ik wel welke straat ik moest hebben dus toen ik die eenmaal had gevonden was het een kwestie van immer gerade aus. Voor drie kwartier… berg op. Mijn dagelijkse work out zat er echt wel weer op na die wandeling die eigenlijk best wel lekker was. Het was nog aardig warm en je liep zeg maar naar de stad toe want de Baja Beach Club is… je raad het al… bij het strand. Ik had in ieder geval weer een o-mijn-god-ik-woon-hier moment.
 
Maar goed ik was om 4 uur thuis maar aangezien ik DACHT dat we allemaal naar de les zouden zijn had ik zoiets van ja ik kan nu niet niet op komen dagen. Daarnaast  hoef je maar een gedeelte van het examen te doen als je 80% procent van de lessen er bent. Dus ik ging met goede moed naar school. Zat ik daar in mijn eentje. Ja Nienke was er ook… maar dat telt niet want die was niet mee uit geweest. Echt een beetje jammer weer. Hoe was het nou ook al weer?? ‘ s Avonds een kerel ‘ s ochtends een kerel. Iets in die strekking in ieder geval toch?
 
Iemand nog geinteresseerd in wat de rest van de dag me bracht?? Nou komt ie aan hoor… in vogelvlucht. Ik had heel goed geplanned enzo mijn sportspullen maar naar school mee genomen. De sportschool is bij de Sagrada Familia en ik kom toch langs dat metro station als ik terug kom van school. En als ik al die troep mee heb kan ik maar net zo goed gaan sporten. Slim?? In ieder geval heb ik even heerlijk getraind tot een uurtje of 3. Even voor me zelf gekookt toen ik thuis kwam want met de idiote spaans ‘s avonds komt daar nooit wat van. De administratie bij gehouden… mailtjes gestuurd die gestuurd moesten worden… en heeeeeeeeeeeel even een dutje gedaan. Echt maar een half uurtje ofzo. Een sudoku puzzel gemaakt bij de Spaanse cursus en toen was Bianca ( DE vriendin van Maartje uit Nederland) aangekomen. En die wilde stappen. Dus ik weeer uit!! Dit keer naar een verlaten Otto Zutz. Echt er was helemaal niemand… bijna. Maar ik heb me echt weer errug goed vermaakt. De erasmus beurs was eindelijk langs komen fietsen zodat ik weer heel even lucht had. Dat scheelt wel zeg maar. Maar goed nadat Kevin en ik de meiden hadden thuis gebracht weer lekker dat stukje van Maart en Floor naar mijn stulpje terug gewandeld. Ik loop echt zo gigantisch veel hier… waarom heb ik me in hemelsnaam ingeschreven bij een sportschool??
 
Nu moet ik me opmaken voor de " housewarming" van mijn nieuwe appartementje. En weeeeeer uit!! Wat een kutleven. Wel even op mijn geld letten vandaag. Is ook wel eens een goed plan denk ik.
 
Mijn lieve lieve mensen, ik ga boodschappen doen. En sporten denk ik… ik kan er niks aan doen… Ik moet gewoon even gaan.
 
Tot snel!!
 
Adios,
 
Stefan

About stefandutch

I am a wannabee writer like everybody else on this website. However, if you like what I write and you would like me to write some more, please feel free to leave comments and all that good stuff...
This entry was posted in Barcelona, Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Over het weekend… nu al!!

  1. Inge says:

    Heej lieverd!
    Jij een berichtje op mijn site, ik er eentje op jouw site. Alleen de mijne is niet om 3 s\’ nachts omdat ik niet kan slapen, haha! Jammer dat ik je dit weekend bijna niet heb gezien!volgend weekend dan maar weer! Super leuke site heb je in ieder geval! kus Inge

Leave a comment